fredag 26. februar 2010

Besøk av Helle

Jippi! Endelig besøk :)

Egentlig skulle Helle ha kommet torsdag kveld, men streiken i Lufthansa gir ringvirkninger til de andre flyselskapene, så Helle ankom ikke Pamplona før halv tolv fredag morgen. Veldig kjipt, men ingen ting å gjøre ved. Bedre sent enn aldri.

Stakkars Helle var stup trøtt etter å ha sovet bare en time i natt pga mye bråk ved hostelet i Barcelona, men hun trosset trøttheten og vi tok oss en god tur innom gamlebyen for å se oss litt rundt. Og været var strålende, den varmeste dagen min i Pamplona hittil!


Vi var også innom Taconera - parken, som er et av mine favorittstedere her.  Her finnes det nemlig dyr!

  

  

Det ble middag på den eneste vegetarresutauranten i byen, men maten var vel ikke av det aller beste. Mye var godt, men noe hadde litt rar smak. Vel vel, det gikk jo ned.

Sovesofaen på rommet til Lucia, som vi hadde planer om å flytte inn til meg slik at Helle kunne sove på den, var for bred for døra mi. Så da ligger Helle i senga mi og så ligger jeg på gulvet, med liggeunderlag og sovepose. Det skal nok gå greit.

I morgen skal vi en tur til Olite, som visstnok skal være en imponerende landsby. Og utpå kvelden blir det middag hjemme i leiligheten med noen av folka her. 

Nå sover Helle. Og jeg tar nok natta snart jeg også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar